Wednesday, April 27, 2011

Muruset

Sanotaan, että kaikki kokee elämässään max. 2 suurta rakkautta.

Mun elämässä on tällä hetkellä menossa 2 elämää suurempaa rakkaustarinaa, kenkiin ja hevosiin. Mihin mä muka tarvitsen enää miestä?

Määrällisesti mulla ei edes oikeasti ole mitenkään tajuttomasti kenkiä, en ole laskenut viimeaikoina, mutta veikkaan 50 paria. Kuvailen tähän suosikkini kesäkauden kengistä(joista osa on kyllä hieman hmm...lämpimähköjä jalassa, mutta kauneuden eteen pitää vähäsen kärsiä, riiighhtt?).


Purr 19cm Bordellot <3 Näillä ei ihan millekkään extempore kävelyretkille lähdetä, mutta who cares koska nää on vaan kauneimmat<3


Toiset Bordellot, nämä on mulle vähän suuret, mutta en anna sen häiritä mitään. Loppujen lopuksi aika monet kengistäni ovat hieman suuria, kun omaa kokoa on niin hankalaa löytää.


Uusimmat ostokseni, nämä hain eilen kun olin pitkään jo katsellut näitä sillä silmällä Spirit Storessa(melkein ainoa kiva kenkäkauppa Suomessa muuten).


PVC-sandaalit oli mun ostoslistalla varmaan kaksi vuotta kunnes 17-vuotiaana löytyi nämä Morticiasta minun koossa. Muistan sen ostohetkenkin niin tarkkaan, ystäväni työskenteli tuolloin kaupassa ja kiristeli minulle korsettia ja samalla puristin kenkiä sylissä ettei vaan kukaan mienkään saa niitä riistettyä multa :DD


Tucin ällösöpöt saappaat<3 Nää ei oikein kestäneet minun kuljeskelua ja niihin onkin vaihdettu kantalaput sekä tukimetallit kertaalleen. Ainoa mikä näissä ärsyttää on, että mun ratsastajanpohkeet ei meinaa mahtua näihin.


Harrodsilta haetut ylioppilasjuhlakenkäni. What can I say, halusin olla vähän 50's siel juhlis.


Kyllä katseltiin Kuopion torilla pitkään kun näillä oon 15 vuotiaana tepsutellut siellä. Tosin siellä tuppukylässä kyllä katsellaan minua vieläkin varsin pitkään oli mitkä kengät hyvänsä. Kuumotuskengät kesäisin, mutta talvella näissä jäätyy liikaa. Syksyllä nämä on ehkä parhaimmat. Mun ihan suosikki hame yhdistää näihin on 60-lukutyylinen VIHREÄ minihame, tulee sellainen Wonder Woman efekti.


Jokatoisella teinigootilla on tälläiset, omani ovat olleet aika tosi kovassa kulutuksessa, mutta vielä näillä pääsee. Vähän traumat kyllä näistä +alkoholista, koska viime vappuna lopputulos oli se, että polvi oli auki. Hemmetin maankohoamat!.


Rakkauskengät<3 Varjelen näitä ehkä turhankin fanaattisesti, enkä halua käyttää näitä missään riskialttiissa tilanteissa(ei todellakaan lähde mukaan festareille). Tuoksuvat muruset by Vivienne Westwood, näitä olen tainnut blogissakin hehkuttaa pariin otteeseen...


Samalta viime kesän Lontoon reissulta haetut vintage Pradat, jotka vaativat kipeästi kenkälääkärillä käyntiä(kantalaput


6 comments:

Leena said...

Ihania kenkiä! Ai 50 paria? Siihen mäki tähtään.. vielä tarttis melkei 20 paria..

Fehlgeburt said...

Kiitos<3 Sellaiset about 50 juu löytyy:D voisinkin joku kerta laskea ihan tarkan luvun. Vähän tietty riippuu siitäkin laskeeko ihan ihan kaikki kengät mitä löytyy(kuten aerobic,ratsastus,flip flopit etc.

Rusty Myself said...

Ihania kenkiä!

Rusty Myself said...

Ihania kenkiä!

Rusty Myself said...

Ihania popoja!

Rusty Myself said...

Sori kun noita kommentteja tuli kolme kävi joku vahinko.