Wednesday, April 20, 2011

Pas d'orietur

Luultavasti monella on minuakin huonommat ranskankielen taidot, niin oeln ystävällinen ja suomennan sen :DD 'Ei mitään suuntaa'. Lainaus yhden suosikkirunoilijani Arthur Rimbaudin runosta. Ranskankieli on vaan niin jumalaista...sääli todella, että mun kiinnostus oli abivuonna ranskaa(ja koulua) kohtaan miinuksen puolella, kiitos järkyttävän opettajan. Nyt mulla on sellainen olo, että en muuta kieltä haluisi puhuakkaan. Monet sanoo, että ranska on rakkuden kieli, mutta minusta se on tuskan ja ahdistuksen kieli.

Jotain positiivista! Olen laihtunut hieman, sillä eräs Lip Servicen hame palasi käyttövaatteiden joukkoon, koska istuu jälleen nätisti päällä. Syksyllä se meni kyllä päälle, mutta istuvuus, not so good. Tallillakin kehuttiin mut hoikentunutta vartta, vaikka itse en kyllä oikeasti huomaa _mitään_ eroa. Ainoana nyt tuo hame-juttu.

Tässä mun Elixia&Prisma-reissu look tältä päivältä ;


Hame on tosiaan Lipin ja paita joku henkka maukka ihQd44. Takki onkin sitten Prahasta, halppis taivas New Yorkerista hankittu vuonna...2006? Apua onko siitä oikeesti niiiiiiin pitkä aika jo. Se oli yks kivoimmista matkoista millä oon ollu, oltiin mun pitkäaikaisimman ystävän Nooran kaa(ja meidän äidit siis oli myös meges) ja saatiin Nooran kanssa yhteinen kattohuoneisto, niinku vain meille. Silloin MTV:llä soi kokoajan Panic at the discon hittibiisi I write sins not tragedies ja aina kun alkutahdit kuului niin piti rynnätä telkun ääreen tuijottaa sitä videoo(joka ei ees oikeesti ole niin hyvä). Memories<3

Loppuun voisin vielä kertoa mun liikunnoistani hieman, oon siis kulkenut Elixiassa lähestulkoon joka päivä, joskus 2 kertaakin...Tykkään eniten käydä erilaisilla tanssitunneilla, mutta myös joogailemassa ja sitten ihan vaan perus salitreeniä tekemässä. Tänään kävin 45minuuttia hyppimässä cross-trainerilla intervalli-ohjelmaa ja teki hyvää<3 Sain koneen mukaan reilut 460kcal kulutettua, tosin en tiedä kuinka luotettavasti ne sen osaa laskea?
Sitten on tämä mun rakas hevosharrastukseni, joka joidenkin nettilaskureiden mukaan kuluttaa sellaiset 400-600 vähän riippuen millaisen lenkin teen. Lisäksi olen koittanut jonkinlaista karppauslinjaa pitää, mutta en ole kyllä mitenkään loistokkaasti onnistunut siinä.

Aamulla kun olin menossa poneileen, näppäsin kuvaa vähän mun kevät varustuksesta, palvon noita housuja<3(ne on siis liituraitaiset, mutta kuvissa näyttävät aina mustilta murrr)


2 comments:

AnneDeadly said...

Ootsie kaventunu! Ainaki reisistä ja maha/lantio-osastolta. :) Pitäs nähä livenä siut nii osais paremmin sanoo (ja piristää sun päivää! :D

Kurrpur.<3

Fehlgeburt said...

Sietäis tulla esim vappuna näille nurkille teikänkin!