Sunday, April 10, 2011

Bambi McBimbo

Skitsofreniaa minulla ei(monen ihmeeksi) ole, mutta silti välillä tuntuu, että minussa asuu useampi persoona, kahdella on leikkimielisesti nimetkin. Otsikossa mainittu allekirjoittaa tämän postauksen, sillä tän hetkinen tyyli ja elämäntilanne on vaan niin Bambi McBimboa. Nimi muuten tulee Gilmoren tytöistä, eräässä jaksossa Lorelai nimeää itsensä Bambi McBimboksi ja Roryn Trixie McBimboksi. Olen muuten ollut 'kuivilla' Gilmoresta jo pitkään, viimeksi katsottu kautta 7 ennen Kuopion reissua! Pian varmaan aloitankin sitten ekasta kaudesta ja vedän kiekan läpi.

   Yleensä minut luokitellaan gootiksi, tosin nykyään toiset suosiolla kuittaa mun luokittelun näin: 'no se on sellane prinsessa'. Oli aika kun ajattelin itseni goottina, mutta nykyään en ole enää niin varma. Mun ei ole pakko kiskoa joka aamu korsettia niskaani ja kulkea platformeilla(tosin nykyään ne on karsiutuneet valikoimista osin siksi, etten voi ajaa autoa niillä). Toisaalta rakastan liituraitaa, tummaa silmämeikkiä ja niitä korsetteja, pöyhkeitä hameita,nyörityksiä,PVC:tä ja pitsiä. Kun olin 16-vuotias eräs ystäväni sanoi minulle 'on se jännä miten sä aina näytät niin synkältä vaikka sulla ois mitä päällä', silloin mulla oli kirkkaanvihreä 60's minihame. Tällä hetkellä haluan vähän vavisuttaa mun totutun tyylin rajoja ja hullutella. Sellainen on Bambi McBimbo.

             Kyseiset Global Sportin velour-housut löysivät tiensä luokseni mistäs muualtakaan kuin Stockan Hulluilta päiviltä. Samalta reissulta Itikseen löytyi myös hintaan 4,90 Gina Tricotista musta velourhuppari, joka oli aivan puhdas heräteostos lähinnä hintansa vuoksi. Kakkos saliasuksi, lähinnä kuntosali käyttöön ei niinkään tanssitunneille.


Bambi löysi Gina Tricotista myös wetlook-legginssit ja tuli ajatelleeksi leopardipaitaansa, jonka kanssa ne kävisivät täydellisesti yhteen, match made in heaven I'd say.



             Anittalta sain tälläisiä söpöyksiä <3 Suihkugeeliä,rasvaa ja kylpyvaahtoa!



           Meikkipaletti, siinä on puolet huulikiiltoja ja puolet luomivärejä! Juuri mitä tarvitsenkin mun meikkaus 'opiskeluihin'


Sitten ikävämpiin aiheisiin. Sorruin nimittäin yksi päivä suklaakakkuun. Syystä jota en todellakaan tiedä, nappasin Prismasta mukaani 'tee se itse'-paketin kakkua. Ihme kyllä kakku onnistui ja oli vähän liiankin hyvää. Tälläsiä repsahduksia ei nyt kyl sais enää ilmaantua. Toisaalta, olen kyllä pyörinyt Elixiassa minkä olen vain suinkin kehdannut, yksi päivä jopa kahteen kertaan...Oikeesti alkaa kohta olla pakko käydä eri päivinä aina eri Elixioissa ettei henkilökunta ala pitämään mua ihan sekopäänä.


No comments: