Wednesday, April 13, 2011

Miss Lusmu 2011

Otsikko sitten kertookin kaiken oleellisen.
Täten ehdotankin, että nimeä vastaava kilpailu kehitettäisiin Suomeen. Voin kertoa, että ois helvetin vaikeeta peitota mut tuossa kisassa. Olisin edes kerran elämässäni hei voittaja!

Mun kuntoilu innostus ei toistaiseksi ole osoittanut hiipumisen merkkejä, tänäkin aamuna kävin Zumba tunnilla. Muiden asioiden osalta en sitten olekkaan saanut aikaiseksi mitään. Lähinnä siis avoimen yliopiston viimeinen essee on edelleen tekemistä vaille valmiina ja pääsykoekirjojen kannet eivät ole auenneet vaikka olen hokenut seesam aukene kuinka. Työpaikka ilmoituksia olen sentään tutkinut ja aina sopivan sattuessa lähetellyt CV:tä. En vaan käsitä että mikä saatana siinä on että tästä maasta ei saa töitä. Olen kuitenkin käynyt lukion keskivertoa paremmilla papereilla, minulla on hyvä kielitaito(myös kaksimielisessä merkityksessä...) ja minulla on asiakaspalvelukokemusta ja ajokortti, jopa auto käytössäni. Niin ja tosiaan olen täysi-ikäistynyt kun se ajokorttikin kerran on.  Niin ja edellisestä työpaikasta paras mahdollinen työtodistus. 'Mä haluun töitä, pöytä täynnä laskuja vitonen taskussa' - näin Julmaa Henkkaa lainatakseni.

Olin tänään aika perinteisen itseni näköisenä Stadissa liikkeellä Annin kanssa (toisin kuin aamulla Sellossa, kun kävin zumbatunnilla ja hiihtelin niissä vaaleansinisissä velourhousuissa kuin mikäkin jenkkistara). Ekaa kertaa sitten viime syksyn minulla oli käytössä ohut Lip Servicen takki, aivan suosikkini tämä. Riittävän yksinkertainen, mutta asenteikas. Selässä menee vielä sellaisia remmejä, jotka kiinnittyvät kylkiin.

Lusmuprinsessa ei myöskään ole pahemmin vaivautunut pitämään järjestystä yllä kotona, la bohemé!


Takin kaularemistä lähikuvaa.


Muuta en vielä kelpuuttanut ostoskoriin kuin 4kpl leopinnejä!

No comments: