Wednesday, April 6, 2011

Leo& unicorn

Olen vähän pohtinut mun pukeutumistyyliä ja tullut siihen tulokseen, että oon varmaan barbie-gootti. Lähinnä mun vaatekaappi koostuu mustista vaatteista, melkeinpä ainoat värit on pinkki ja vaaleanpunainen ja sitten leopardikuosia(liituraitaa on myös enemmän kuin laki sallii, mutta se menee melkein mustasta). Yksittäisiä muita värejä ja kuoseja löytyy kyllä, eriasia sitten tuleeko niitä käytettyä(ei).


Tentti oli tänään ja meni kyllä niin huonosti että jos olis menny huonommin niin ei vois voinu mennä huonommin, koska ton huonommin ei voi mennä. Vielä yksi essee ja sitten taitaa olla mun arkeologiat opiskeltuina...menen kyllä vielä sinne yliopiston pääsykokeisiin, nimittäin johonkin kouluun tai työhön mun olisi melkein pakko päästä. Kesätyöpaikoistakaan mitä oon hakenut ei ole kuulunut mitään. Eikä siitä New Yorkistakaan.
Sen sijaan, Teatterikorkeakoulu muisti minua pääsykoekutsulla! 13.5 minut voi siis bongailla sieltä. Opiskelemaan pääsee tänä vuonna kai 14 jos oikein muistan ja hakijamäärät on yleensä olleet jotain reilun tuhannen luokkaa. Olisin jännää tietää, että kuinka monet pääsevät valintakokeen ekaan vaiheeseen, johon siis itse olen menossa. Karsintoja on muistaakseni yhteensä 4, joista yksi läpäistynä minulla.

Sitten päivän heräteostoksiin. Julma henkan biisiä Rikosrekisteri lainatakseni en voi kuin todeta, että 'Kuun alku rahat meni jo'. Ei nyt aivan sentään, ostokseni eivät olleet todellakaan kalliita, mutta vähästä vähäkin on paljon.


Gina tricotista  unicorn t-paita. Nokun oli pakko, ponit vaan on mun juttu<3
Himoitsen uutta tatuointia, nimittäin juurikin yksisarvista, alaselkään makuullaan olevana tai sitten pohkeeseen tai reiteen takajaloillaan seisovana...Tästä mahdollisesti lisää tuonnempana.

Leokuosinen pitkäpaita/mekko ajautui mukaan MicMacista, tälläisen tarpeessa olenkin ollut, mikä onkaan helpompi vaate kuin tämä arjessa.



Päivitystä mun meikkauskokeiluista, tästä tuli aika perus arkimeikki, kaipaisi vähän säihkettä ja sähäkyyttä. Eno oikein tiedä millainen meikki mulle oikeastaan sopisi edes. Tämä ei oikein miellytä itseäni, jotenkin liian pliisu vain. Kovin voimakas meikkikään ei kyllä sovi minulle, etenkään normipäivinä, biletys yms menot on sitten luku erikseen.
 Olisipa vähän enemmän varoja niin menisin ryöstämään Inglottin ja Macin meikkejä, uusia huulipuna ja luomivärisävyjä tahtoisin! Tuntuu vain kauhealta ostaa pienistä varoistani mitään, mistä en ole varma, että tulee käytettyä ja että sopii minulle. Meikkien suhteen kun mulle ei ole kehittynyt sellaista silmää kuin vaatteiden ja kenkien, että tietäisin aina 'tuo on minä'.


No comments: