Saturday, April 23, 2011

Be obscene

Päätin esitellä mun leokuosisen kevät takkini. Pidän tämän mallista tosi paljon, jotenkin ihanan ladylike. Viime keväänä Kuopion visiitillä hankittu henkka maukan aleista johonkin about uloskantohintaan.
Hameena mul on Living dead soulsin joku ikivanha. Tänään käytin myös pikkukorkkareita ekaa kertaa tänä keväänä! Ihanaa kun voi alkaa kulkea höpsötys kengissä...eikä vaan jossain kamalissa talvisaappaissa.


Mun bilefiilis alkaa olla varsin korkealla ja odotan jo kovasti vappua(vaikka viime vappu olikin varsin katastrofaalinen kiitos maankohoaman ja verisen polven) kun pääsen silloin toivottavasti vähän irroittelemaan. Olen jopa vähän miettinyt jo vappu-lookia, siitä varmasti kuvia sitten tulossa. Haluaisin myös jonnekin kivalle keikalle, kun olen koko alkuvuoden jotenkin missannut kaiken varmaan tän mun masennuksen takia. Viimein alkaa olla sellainen normaali omaitseni-fiilis edes ajoittain.
Bilefiiliksen lisäksi mulla on pitkästä aikaa sellainen olo, että haluaisin deittailla. Tavata uusia ihmisiä ja silleen, on muuten oikeasti melko vaikeaa tutustua uusiin ihmisiin kun ei ole koulussa eikä töissä(ja etenkin jos sattuu olemaan niin weird luonne kuin minä).
Sitten vielä pari sääntöä tai toivetta mun deiteiltä.

I only date vampires

Tässä pari mun unelmien miestä <3 :



No comments: