Monday, April 18, 2011

Breathing is unimportant

Materia huorausta, mutta mun teki mieli esitellä teille mun rakkaat kuristimet, purr<3


Täällä ne asuvat!:


Olen todennut, että ihan kaikkein kätevin tapa on säilyttää korsetit laatikossa,nätisti nyöritettyinä.

Sininen,valkoinen ja pvc <3 Pvc-versio on tosin 'pienen' ylikäytön takia aikalailla palasina ja tarviisin kipeästi uuden, tuo vaan on kaikkein helpoin korsetti yhdistää asuihin.


Sitten muoviset beijbeni, tuo pilkullinen on minun ihan eka ja sitä onkin matkan varrella jouduttu korjailemaan kun ollut käytössä myös aika reilusti, siitä jännä muovinen, että on oikeesti mukava päällä. Liituraitainen on ah niin upean näköinen kyllä, mutta pure hell päällä ellei alle laita metalliluutettua korsettia.


Vielä viimeinen muovinen, eräältä ystävältäni tämän olen ostanut ja hän on tuunaillut ylä ja alareunoihin helminauhat ja vaihtanut valkoiset narut. Tunnen tässä oloni jotenkin tosi paksuksi ja käytän aika harvoin vaikka kaunis onkin.



Sarjamme friikki, edesmenneen isoisoäitini vaatekaapista löydetty aarre. Tosin kuten kuvasta huomaa, tämä on hieman erikoisen mallinen ja ollut mulle aina liian suuri...en ole siis käyttänyt tätä kertaakaan(parit kerrat kokeillut päälle vain).


Wanhojen tanssien korsetti, pidän tätä sellaisena hienompana juhlakorsettina, enkä käytä arkena. Vaaleanpunaisen tukan kanssa tää olisi kyllä aika järkyttävä, niin että pysyy komeron perällä odottamassa paremmin yhteen sopivaa tukkaa.


Mun suosikkini, pitkä liituraitakorsetti. Aivan supermukava päällä ja vieläpä varsin eleganttikin.


Rusettipörhelöiseni, napakka on ja tykkään mallista toooosi paljon ja nuo pitsirusetitkin on ihan kivat, vaikka toimisi tämä ilman niitäkin. Noi Pradan kengät sopii kyl tän korsetin kaa aivan tajun hyvin, vaikka itse sanonkin...


Sitten mun uusin ja tän hetken käytetyin murunen. Fairy goth motherista hankittu viime kevään Lontoon reissulla. Maksoi hunajaa, mutta tämä on oikeesti kannattanut. Muotoilee tosi nätiksi vyötärön ja on sen oloinen, että varmaan kestää hautaan asti. Minulla oli aiemmin 'vastaava' Mortician perusmusta satiininen(joka on kaikilla muillakin), mutta myin sen pois tämän tieltä.



Prinsessa Fehlgeburt elementissään...Minulla on itseasiassa ollut nyt melko korsetiton kausi ja vieläpä melko kauan. 9-lukion 2 luokilla käytin lähes päivittäin korsettia ja mulla oli kausi kun jopa nukuin korsetin kanssa...Hevosen selkään en kuitenkaan ole kiivennyt korsetin kanssa eli olen kyllä välillä ollut noinakin kausina ilman korsettia.

2 comments:

Heidi said...

Toi liituraidallinen korsetti on ihana ja tuon hame myös <3

Fehlgeburt said...

Liituraita on kyl omasta mielestänikin mun hienoin<3