Saturday, April 16, 2011

A sorta nightmare

Kävinpä sitten taas tänään työkkärissä. Vein sinne tulosteen mun Amk-hausta ja uusin työnhaun, joka mulla on nimellisesti voimassa, etten menetä mun tukija. Kesätöitä oon itse yrittänyt etsiä ja tosiaan, länsi rintamalta ei mitään uutta. Sunnuntaina on vaalit ja aion ehdottomasti äänestää sellaista ehdokasta, joka aikoo tehdä kaikkensa, että Suomeen saadaan lisää työpaikkoja. Nimim.tiedän todellakin millaista on olla ilman.
Ei kyllä ole vielä se ehdokas ihan täysin selvillä,eikä puoluekkaan, mutta se vaaleista.

Leppävaarassa kun olin, niin kävin siinä samalla sitten Elixiassa Strip aerobic tunnilla ja oikeesti alkaa olla kyllä ihme jos en saa näitä läskejä poltettua bikinikauteen mennessä(suomessahan se yleensä alkaa siinä heinäkuussa vasta). Äidin häissä sitten elokuun alussa olen tosi fitnessinä(salee...) ja kaikille sukulaisille vaan että 'in your face!'. Jos nyt edes onnistuisin yhdellä elämän osa-alueella, eli vartalon kunnostamisessa niin olis jees, kaikki muu kun menee varsin reisille just nyt. Siis ihan kaikilla elämän osa-alueilla, ratsastus,koulutus,työ,raha,ihmissuhteet you name it. Päin vittua, hui hai!

Pukeuduin Lip Serviceen tänään ja totesin muuten mun 'talvi'-takin liian kuumaksi pitää enää. Tervetuloa trenssi ja kevät takit!


Yksi aivan suosikkihameistani on tämä. Mukavampaa kynähametta saa hakea ja näyttääkin varsin hyvältä, jopa minun päällä eli siis sopii myös leveä lantioisille yksilöille oivallisesti.
Päällä on myös ainoa liivini minkä omistan, olen jonkin verran tätä käyttänyt, mutta en oikein osaa päättää mitä mieltä siitä olen, takana on nyöritys jonka takia vielä tähän aikaan vuodesta aivan liian viileä pidettäväksi ilman alla pidettävää paitaa.

Minulla on jonkin sortin ikuisuus projekti menossa siivouksen ja tavaran karsimisen suhteen, etenkin nyt kun kuulin että loppu kuusta ystäväni Heidi Kuopiosta tulee kyläilemään useammaksi päiväksi, niin täytyy minun ottaa niskavilla ote itsestäni ja siistiä kämppä. Samalla voisin järjestää vaatevarantoja silleen, että erottelisin kesäiset vaatteet tietyille hyllyille ja tunkisin kaikki paksut vaatteet yläkaappeihin odottamaan syksyä. Ja sama kengille, esille kesä kopsuttimet ja talvisaappaat pois näkyvistä!
Uudet kevät korkkarit ovat hankitalistan kärjessä ja yhdet itseasiassa olisi Spiritstoresta mielessäkin...Ihmeen huonoa kenkämuotia tuntuu nyt olevan ns. basic-liikkeissä, ainakin minun silmään. Tosin tähän vaikuttaa myös minun autoilu, plattarit on suorilta poissa ostoslistalta ja samoin monet kiilakorot(joissa siis sattuu olemaan plattaria). Söpöjä pikkukorkkareita,joilla on hyvä käveltävyys kaipaan! Toki myös uusia ballerinoja tai mary jane-tyyppisiä pikkukenkiä kesäksi.

Kenkäunelmia, jotka piristävät painajaistenkin keskellä edes vähän:

Jos olisin säärekäs kuin Gisele Bundchen(ja ehkä muutenkin jos olisi rahaa) hankkisin ehdottomasti Minna Parikan Siouxie-parin, pinkkinä tietenkin.


Dinskon lastenosastolta puolestaan koossa 35 tahtoisin nämä söpökät tai näiden tyyliset jostain.





Näiden tyyppiset, hieman matalampina suunnittelen hankkivani niin sujuu auton ajaminenkin sitten ja jaksaa kipitellä. Terävät kärjet of course, että tulee mahdollisimman noita-akkamainen ja Cruella DeVilmainen vaikutelma.


Olisikohan kenelläkään muuten kiinnostusta kenkäpostauksen suhteen? Uusia kenkiä en ole juurikaan ostellut viime aikoina, mutta vanhoja on kyllä melko sankoin joukoin...
Ps. tänään oli very bad hair day jonka vuoksi rajasin kuvan niin ettei pää näy. Ehkä sitten huomenna kuvaa naamastakin.  Vähän on myös tukan suhteen mietintää, että pidetäänkö pinkki linja vai palataanko tuttuun vaaleaan. Uusi malli tukalle pitää ainakin saada ensi kerran kun Kuopioon menen(tädin kampaamoon <3). Saattaa olla, että ensi kerran Kuopioon olen menossa vasta elokuun alussa tosin.

No comments: