Tuesday, May 3, 2011

Destroy everything you touch

Vappu teki minut kiireiseksi enkä ole ehtinyt päivittelemään, minulla oli tosiaan Kuopion aikojen lukiokaverini Heidi kyläilemässä useamman päivän. Päivät meni nopeesti, eikä nyt mitään kovin ihmeitä tehty. Lauantaina shoppailtiin ja baareiltiin, sunnuntaina koomailtiin ja otettiin kuvia, joita ehkä laitan joskus toiste tännekin näkyville. Maanantaina Kimmoiltiin, siitäkin mahdollisesti kuvia tulossa.
Tänään olen koittanut palautua normaalirytmiin ja olen hoidellut kaikkia työkkäri,lasku,työnhaku yms juttuja. Uusi liikuteltava otuskin saattaisi olla tuloillaan, tosin vain hetkeksi, sillä etsii uutta kotia.

Kamerastani löytyi varsin mielenkiintoista kuvaa(ja paljon), joista nyt muutamia voisin tännekin jakaa.

LSD kävi suihkussa


Lauantain shoppausreissulla oli tälläinen look ja My little pony-pallo, jonka sain Heidiltä, oli tottakai mukana!

Spiritstoren mid season saleista löytyi söpöt pvc ballerinat, vaivaiset 14.90e jäi hintaa ja olivat viimeinen pari! Kerrankin jäänyt pieniä kokoja viimeiseksi.


Illalla aloiteltiin kotona, foxy-siideri on muuten hyvää. Vappuhengellä mentiin eli peruukki päähän ja megaräpsyttimet naamaan. Olisihan tämä nykyinn hiusvärikin tietty voinut melko vappuhenkinen olla, mutta...njäää :D  Ja tosiaan MLP-ilmapallo oli mukana myös baarissa <3


Bäkkärissä otettiin myös parit kuvat. En ole aiemmin käynyt kyseisessä paikassa ja kaverini Milla sanoikin, että vähän huonoon aikaan tulin kun ei siellä tavallisesti esim soi niin huono musa(bändit jotka esiintyi ei tosiaan olleet mitään mainittavan hyviä, vaikka 2 niistä olikin suloiset laulajat). Eikä muuten ole mitään hajua, mitä bändejä olivat.


Heidin kuvailuihin pynttäydyin ja mun paparazzaus näköjään alkoi jo tässä vaiheessa...Tosiaan, kuvailua tapahtui mm. merenrannalla ja oli tosi ihanasti ballerinat ihan hiekassa, mitäs minä en tekisi ystävieni harrastuksien eteen..aiemmin olen mm. kiivennyt transformerseilla puuhun. Toisaalta, tämän oman poniharrastukseni johdosta olen mm. murtanut käteni, tippunut käpyjen päälle ja tullut heitetyksi seinään.


Luin cosmoa tosi hottiksena, taustalla näkyy mun iki-ihanat keittiönkaapit...pure hatred..


Pelasin Horse sagaa yöllä <3 Siis farmvilleä yms fb-pelei en tajua, mutta horse saga on parhautta! Saan niinku kasvattaa ja kilpailla lipizzoilla <3 (kyllä, ikää oli se 7v...)

No comments: