Wednesday, August 31, 2011

Desire makes me weak


Hups vain ja äitin luottokortti vilahti kun huomasin että hitRECordin(logo yllä^^)  uusi (eka!!) book/dvd/cd-combo olis ennakkotilattavissa. Ekat 3000 tilaajaa saa myös uniikkipainoksen vinyyli ep:stä jossa on 6 biisiä. Can't wait<3. Toivottavasti ehdin tuohon 3000 joukkoon.
Täältä kaikki voi tilata myös The RECord store . Huomatkaa kuinka suloinen Joe on tuossa esittely videolla, aaw. Ihan oman sivistyksenne nimissä suosittelen tutustumaan hitRECordin sivuihin, oikeesti siellä on all stuff amazing ja toi koko idea tuollaisesta yhteisöstä on aika cool. Antaa mahdollisuuden muillekin kuin amerikaanoille ja hei, kuka ois coolimpi pomo kuin Joe?? No-one.

Oon niiiiiiin katkera etten pääse tänne;


To the basic scheisse, eli koulu alkoi jeejee. En ole vielä valinnut mille kursseille osallistun, mutta mulla on jo vähän hajua mitä haluan sisällyttää mun tutkintoon, eli 1.Ranskan opintoja(koska olen 5 vuotta puurtanut sen parissa ja en halua heittää tätä työmäärää hukkaan, sitä paitsi mikä muu kieli olisi yhtä kaunis? ) 2.Elokuva&tv-tutkimusta, se on se joka saa mun silmät kirkastumaan ja mielenkiinnon heräämään. Minä oikeasti rakastan hyviä elokuvia. Olisi aivan mieletöntä saada tehdä työtä, joka liittyy tähän mun  rakkauteeni, siis vaikka toimia elokuva-kriitikkona tai toimittajana, who knows. 3. Museologiaa, koska mitä luultavimmin jossain vaiheessa haluan vakituisen työn ja helpoiten sen arkeologian alalla saa opetus tai museo-tehtävistä. Opetus ei oikein innosta minua, aivoni toimivat niin omalla painollaan etten edes itse saa seurattua ajatuksiani, kuinka sitten oppilas-raukat? Siispä museologia.
Edelleen poltteleva kysymys on vaihtoon lähteminen, tällä hetkellä se ajatus tuntuu niin elintärkeältä mulle etten osaa edes kuvailla. Ihan nyt viime viikkoina olen jotenkin saanut muodostettua ajatuksen siitä mitä mä haluan tehdä elämässä. Matkustaa, tavata uusia mielenkiintoisia mun tyylisiä&henkisiä ihmisiä, leffatleffatleffat(kyllä olen pikkutyttö ja edelleen unelmoin siitä näyttelemisestä, mutta tiedostan ettei se välttämättä ole se realistisin vaihtoehto) ja  ratsastaa. Hevoset on nyt jäämässä vähän jalkoihin ehkä, mutta mulla ei ratsastamisen suhteen ole kovin intohimoisia tavoitteita tällä hetkellä, tai on , mutta tuntuu, että nyt pitää antaa tilaa muulle. En tietenkään luovu kokonaan ratsastamisesta vaan edelleen se 3 kertaa viikossa käyn selässä. Vaihtoon jos lähden niin olen tietoinen siitä, etten välttämättä näekkään hevosta vuoteen(paitsi ehkä Keskuspuistossa kärryjen edessä).


Olen ollut saamaton ja en ole kuvaillut asuja tai mitään, pahoittelen( Koitan parantaa tapani ja kuvailla huomenna...)
Niinpä nappaisin yhden naamakuvan äkkiseltään, mutta se oli oudon värinen niin tein siitä mustavalkoisen. Pointti se, ettei ole kuvaton postaus vaan :DD


Psssssttt postailen pian mun uusista aivan super-ihanista poneista, jotka mun super-ihana ex-duunikaveri Sonja toi tänään! Kunhan putsailen ne ja kuvaan päivänpaisteen aikaan.

No comments: