Wednesday, August 3, 2011

If you're a strong female, u don't need permission

Ihana päivä<3 Sain mun pitkään haaveilemat ripsienpidennykset, nämä ovat mielestäni hienommat kuin ne viime vuotiset.

Heidi kuvasi minua ja uutta kissanpentuaan, aivan ihana punainen pikku kissakatten <3 Ripset näkyy tässä


Eriteltyä silmäkuvaa, että näkyy selkeästi millaiset tuli. Tekijä sanoi minulle, että pakko laittaa kunnolla pituutta kun sinulla on omat jo muutenkin niin pitkät. Tosin mielestäni minulla on melko ohuet omat ripset. Vähän jos oon luonnostaan Barbie. Ripsientekijä oli muutenkin ihana kun sanoi lopuksi hieman huonolla suomella(venäläinen keski-ikäinen nainen) 'sinulla on kaikki hyvin, tukka ja silmät ja ihanat korut, kaikki kaunis' oon aina yhtä äimänä jos joku kehuu mua yhtään. Hämmentävää.


Kuva on vähän vino ja vääristää niin, että näyttää kun toisen silmän ripset olisivat pidemmät, ei ne ole.


Tuo yksi ripsi sojottaa väärään suuntaan xD oisin tietty voinut kammata ne ennen kuvan ottoa, mutta never you mind.



Pakollisia Kuopion tallin ratsastuskuvia. Liekki<3 En tiiä mikä tuossa ponissa kiehtoo, mutta se on vaan paras ja ihanin vaikka osaan ratsastaa monilla muilla paremmin etc. Jännä yhteensattuma on, että kuulin tänään ukiltani hänen äitinsä eli minun isomummon omistaneen ennen sotaa suomenhevostamman nimeltä Liekki, joka toimi maatalon töissä apuna sekä isomummoni ratsuna. Liekki joutui lähtemään sotaan eikä palannut koskaan kotia, mummo ei myöskään enää ikinä ratsastanut uusilla hevosilla.
Ehkä tällä Liekillä ja mulla on joku vastaava yhteys, historia toistaa itseään you know.

Ehkä hienoin ratsastuskuva musta ikinä, kun on vielä oikein mustavalkoinen. Onneksi on niinkin taitava kuvaaja kuin Heidi ystävänä<3!



Ope on vissiin just maininunnut mulle ryhdistä ja näin sen kuuluisikin olla jatkuvasti...todellisuus vain on toinen.


Toinen on aina niin onnessaan kaikista jännistä jutuista kuten pysähdyksistä ja peruutuksista keskellä maneesia!


En kestä tuota mun etunojaa, menen vielä torstaina tunnille, tosin vissiin kuvaajaa ei ole tulossa mukaan ja pakko yrittää skarpata ryhdin kanssa.


No comments: