Saturday, August 27, 2011

Pretty in ponytail

 Aamuisen Ompun kierroksen jälkeen mama ja lemmikit lähtivät Kuopioon minulle jäi aikaa käydä Elixialla ennen Taiteiden yöhön suuntaamista. Kengät kävivät lääkärissä ja lainasin kirjastosta Brigitte Bardot'n elämänkerran(luin sen 13-vuotiaana ja eilen tuli joku ihme BB-fiilis ja hain äkkiä kirjan lainaan ) ja kasan leffoja, Amelie,pretty in pink ja uusi tuttavuus Paistetut vihreät tomaatit.
Halusin vähän laittaa tukkaa, mutta tämän ärsyttävän hiusmallin takia en saa siitä mitään fiksua, tahtoisin hieman saksia tuota. En lyhyemmäksi, mutta niin, että siinä olisi jokin malli(jota en vielä ole päättänyt).
 Meikistä tuli ihan näpsä tänään, tuo huuliväri taitaa muodostua uudeksi suosikiksi. Olen muuten myös alkanut harkita huulilävistyksestä luopumista. Not sure if it is my thing after all.


 Tuota Veronica Varlow'n korua olen nyt käyttänyt ahkerasti, sopii syksyisiin asuihin.


 Löydettiin omituinen ja varsin upea talo, oli pakko kuvata se! Kuljettiin hieman ympäri Senaatintoria ja käytiin kuuntelemassa hetki kuoroa Tuomiokirkossa. Sit muistettiin ettei taiteiden yö ole koskaan ollut minua tai Mariaa varten ja mentiin leffaan. Se on meitä varten. 
 Miten mulla on joku aivan outo asento tässä..noh menkööt.



 Woody Allenin uusin, Midnight in Paris, meni sopivasti iltanäytöksenä ja koska ollaan menossa lokakuussa Lontoon matkan yhteydessä Pariisiin päätettiin fiilistellä hieman. Minulla on sivumennen sanoen pieni paniikki mun ranskankielitaidon kanssa, haluaisin osata lokakuussa asioida kaikki perus asiat siellä ranskankielellä enkä mongertaa enkkua niinkuin kaikki turistit.
Asiaan, boikotoin yleensä Allenin leffoja, sillä olen lukenut Mia Farrow'n elämänkerran Helmikuun perhonen ja siinä tulee ilmi varsin inhottavia asioita kys.henkilöstä. Mutta minkäs teet, se mies osaa ohjata. Näyttelijänä jotenkin puistattaa minua. Tässä leffassa ei kuitenkaan ollut näyttelemässä itse vaan tähtikaarti oli jotain muuta. Ihana Marion Cotillard, Kathy Bates ja Adrien Brody erityisesti erottuivat edukseen. Minulla oli tuota katsoessa hauskaa, mutta 1920-luvun julkkiksia tuntematon henkilö ei ehkä saisi leffasta niin kauheasti irti kun suurta osaa vitseistä ei voi tajuta silloin. Kauniita maisemakuvia on paljon ja tekee todella suuresti mieli päästä pian kävelemään öisen Pariisin katuja sateessa.

 New improvet picture of us!


No comments: