Monday, September 5, 2011

I got his number,I got his number

Sikäli kun ette halua otsikon soivan päässänne, please dont watch ; Burn after reading.

Leffa on kyllä oikeasti aivan sairaan hauska, laadukasta 2000-luvun komediaa, very rare may I add. John Malkovich,Brad Pitt,Tilda Swinton yms pääosissa ja oikeesti, coke coming out of nose, niin hauska toi leffa oli. (oikeesti en edes juonut colaa nyt, mutta jos oisin juonut niin..)

Mua henk.koht. ei haittais jos Brad Pitt stalkkailis mua..


En tosin välttämättä tahtois, että John Malkovich sais raivokohtausta mun takia.

  

Näytän itsekin suunnilleen tältä kun vetelen crossarilla tai juoksumatolla Elixiassa xD

 

Ne Compactin torstaiset hankinnat<3 Rakastan sitä putiikkia oikeasti, monesti olen löytänyt ties mitä aarteita sieltä. Nämä tämän kertaiset ostokset nyt eivät mitään harvinaisuuksia sinänsä ole tosin.Good movies none the less.



Tottakai piti kasvattaa Tom-kokoelmaa ja ostaa The Lookout omaksi asti, aiemmin olen joutunut tyytymään kirjastolainauksiin. Itseasiassa Joe on sanonut, että tämä on ollut tähän mennessä haastavin roolihahmo.En yhtään ihmettele. Joe siis esittää onnettomuudessa aivovamman saanutta Chrisiä, joka ajautuu avustamaan konnia pankinryöstössä. 

Onnettomuuden takia Chris sanoo joskus asioita vahingossa...kuten;



Kirppikseltä löytyi tänään aarteita; Leonardo DiCaprio-kokoelmaani uusi jäsen,2e. Leffan olen nähnyt aiemmin ainakin kahdesti, mutta en pitkään aikaan ja tuohon hintaan oli pakko tuoda täydentämään kokoelmaani.
Toinen on mun yksi ihan suosikileffoista eli 10 things I hate about you. Hintaa oli vain euron verran joten ei tarvinnut kauaa miettiä, vaikka minulla onkin myös vhs... Molempi parempi.


10 thingsistä minun on pakko kertoa enemmän, sitä leffaa ei voi olla rakastamatta. Tarina on William Shakespearen näytelmästä 'Kuinka äkäpussi kesytetään' ja tapahtumat sijoitettu nykyaikaan. 

Pääosissa mm minun rakas Joseph Gordon-Levittini, Heath Ledger, Larisa Oleynik ja Julia Stiles. Joe muuten on IRL deittaillut Larisaa ja molemmat on myös 3rd rock from the sun-sarjassa!

 Cameron(Joseph Gordon-Levitt) on koulun uusioppilas ja  rakastuu heti ensimmäisenä päivänä Biancaan, joka kuuluu koulun suosittuihin. Biancan isä on hyvin tiukka, eikä Bianca saa deittailla ellei isosisko Katkin käy ulkona. Kat on varsin pippurinen ja on tehnyt kaikille selväksi ettei ole kiinnostunut poikien tapailemisesta.
Cameron kuitenkin haluaa epätoivoisesti ulos Biancan kanssa ja kehittelee juonen, johon liittyy Katille sopivan deitin löytäminen. Cameron myös huomaa, ettei ole ainoa joka on kiinnostunut Biancasta...

Opetus siitä, että koulun coolit tyypit on yleensä melko itsekeskeisiä...ja tylsiä! 


 Kun taas...ne oudot tyypit saattavat olla valmiita näkemään oikeasti vaivaa, mm. Cameron opettelee ranskaa Biancan takia. Kuinka suloista<3!


 Ihanan Patrick Veronan elämänohje Cameronille pitäisi muistaa meidän muidenkin aina.



                                                             Patrick ja Kat



 Yksi parhaista kohdista;

 

En spoilaile enempää, vaikka tekisi mieli linkittää kaikki suosikkikohdat tai vähintään selittää niistä tänne.

Tiedän tiedän, 10 things kuuluu kategoriaan romanttiset teinihömppä-leffat eikä ole yhtään coolia ja katu-uskottavaa myöntää tykkäävänsä siitä. Minä en siis olekkaan cool tai katu-uskottava ja tämä my friends on todella vapauttava tunne. Give it a chance ja katsokaa tää leffa.

No comments: