Monday, July 11, 2011

Love at first ride

Sain viimein ratsastuskuvat mun uudesta suosikkiratsusta Liekistä, jolla menin Kuopiossa ollessani ekaa kertaa.
 Liekki on minusta aivan äärettömän nätti suokkityttö ja juuri sopivan kokoinen minulle(toisin kuin 'omat' hepat). Reippaan ja yritteliään luonteensa takia Liekki muistuttaa hyvin paljon toista suosikkiponiani Helmiä, joskin Helmi ei enää nykyään ole läheskään niin reipas kuin silloin kun ensimmäisiä kertoja sillä ratsastin. Liekki tottelee pohjetta varsin hyvin ja kääntyy painoavuilla aivan loistavasti. Pyrin itse käyttämään ohjaa mahdollisimman vähän, sillä mulla on joku ranne ongelma, liian elävä ranne tms niin yritän päästä siitä eroon vähentämällä ohjankäyttöä. Olisi ihanaa päästä säännöllisesti valmennukseen niin voisi kehittyäkin tässä hommassa.

Heti alkuun mulla on jalat aivan päin v*ttuja, ihmiset pitäkään tätä varoittavana esimerkkinä, ei ikinä tuollaista tuoli-istuntaa!!



Kädet turhan levällään, mutta poni näyttäisi liikkuvan aika hyvin.


Täällä jalat jo vähän fiksummin



Rönöttelyllä mennään


Mikähän siinä muuten on, että mun suosikkihepat on aina tammoja?

No comments: