Thursday, March 31, 2011

Mieheni saat,mutta uskallapas koskea hevoseeni!!

Helppo sanoa kun ei ole kumpaakaan^^

Kun kolme mun suosikki hevosta on nyt haudassa niin jäljellä on enää Helmikki pieni. Maanantaina kävin ratsastamassa otuksella ja ystäväni Heidi kuvaili.



Istun kierossa, mutta Helmiksi tuo käynti on jo loistavaa!


Melko nättiä ravia, vähän kun venyttäis askelta vielä ja myötäis niskasta niin trés bien!


Oon nyt postaillu ihmeen ahkerasti, kun olen vältellyt mun 'oikeaa' tekemistä eli tenttiin lukua,mutta kun ei aukene kannet kirjan vaikka sanon seesam aukene! Minkäs siinä sitten tekee..Tosin olen tänään käynyt Fitness Fusion tunnilla,ratsastanut Kimmon
Sitäpaitsi kuka voi lukea jotain kuivaa tekstiä kun telkkarista tulee Martina&Esko! Äiti aina sanoo et siitä tuntuu kun katsoisi minua telkkarista kun Martina valittaa Eskolle....

Eilen unohtui kuvailla mummolta saamani synttärilahja, niin tässä se nyt tulee:


Posliininen mummon itse maalaama kenkä kännykkäteline<3
Vieressä on mun heräte ostos Lushista, kynsinauha voide, joka tuoksuu sitruunalta. Lush on muutenkin tosi laadukaskauppa ollut, saippuoita pääasiassa olen sieltä shopannut aiemmin. Eivät testaa eläimillä, mikä on aina plussaa.

No comments: