Thursday, June 2, 2011

Sadas postaus!

Minulla on ihan sellainen olo, että 'vastahan minä bloggaamisen aloitin' ja kuitenkin huomasin että kääk jo 100. teksti tulossa!
Pitemmittä puheitta, Sonja oli Turkissa rantalomalla ja toi minulle ihanan ponin! Sillä on selässä nappi, josta syttyy sarveen valo, joka vilkkuukin. What's my age again...
Jokatapauksessa on mahtavaa huomata, kuinka hyvin mun ystävät oikeastaan mut tunteekaan...

Ajattelin hieman käydä läpi minun kesäsuunnitelmia, ei mitään kovin kummallista ole tulossa, mutta jotain kuitenkin, pääasiassa kauramoottoreita, mutta mikäs sen parempaa.
Pääsykokeista(ja hammaslääkäristä, IIIK) päästyäni, ajattelin Elixioida oikein olan takaa ja siivoilla tätä kämppää edustuskuntoon. Tallinnan päiväreissu tätini kanssa sitten heti 13.ma ja keskiviikkona tuleekin Kuopion lukioaikojen ystäväni Sanna luokseni, tyttöjen rock viikonloppu tulossa, nimittäin Myötätuulirock! Hihkaiskaa kaikki, jotka sinne päin on tulossa ja haluaa treffata. Ollaan siellä kaikki 3 päivää. Sitten maanantaina ajetaan Savon sydämeen ja vietän juhannuksen siellä, mökillä(oon ollu AINA mökillä juhannuksena ja kaikista muistamistani juhannuksista muut paitsi yhden mummon mökillä). Juhannuksen jälkeen on äidin muutto johon jään assistentoimaan ja vähän karkaan mun beijben Rasmuksen synttäreille ja sitten nappaan sen mukaan ja ajetaan(eli siis minä ajan ja hän polttaa ketjussa ja kiskoo kaljaa kaksin käsin mikäli yhtään arvaan oikein) Espooseen.

Heinäkuussa olen toivon mukaan töissä. Lisäksi olisi kuun puolivälissä Emilie Autumn miitti, johon osallistuin viime vuonnakin. Lisäksi Harvoin tarjolla- tvsarjaan menen yhtenä päivänä avustamaan. Kunhan kokeet on ohi niin soittelen Roolituspalveluun ja liityn siihen, jos vaikka saisi keikkaa enemmänkin. Mitään sen jännempää ei toistaiseksi ole heinäkuulle tiedossa, mutta ehkä ihan hyväkin jos olen töissä. Elokuun alussa taas Kuopioon äidin häihin.

Päivän poneilut :

Kimmokkeen ähkyn takia se on nyt säädellyllä ruualla ja laitumella päässä on koppa, jonka kanssa pystyy juomaan, muttei oikeastaan syömään, paria ruohon kortta nyt ei lasketa. Niinpä meidän reippaan monteilu lenkin(n.20km) jälkeen pesin ja syöttelin ponia.



Tässä näkyy kaatuma-haavat pestyinä ja Tummellilla voideltuina. Ihan kunnolla ovat kyllä nurin menneet...Kimmolla tosiaan on taipumusta kompuroida, etenkin nyt kun monte-ravia on alettu hakemaan niin tasapaino  tuppaa olemaan vähän mitä on. Etupainoisuuskaan ei varsinaisesti auta asiaa.

No comments: