Wednesday, February 16, 2011

Ikäkriisi


Järkyttävien jopa eteläiseen Suomeen yltävien pakkaskelien takia, jopa minä olen päätynyt tinkimään tyylistäni ja muuttumaan Michelin ukoksi. Tosin pinkiksi sellaiseksi. Tänään laitoin jopa HOUSUT, on oikeasti hyvinhyvin harvinaista nähdä minut housut jalassa(ah niin hyvä vitsi<3). Paitsi tietysti ratsastushousut.
Luennolle Norssiin pitää kuitenkin kävellä Kampista asti, joten ajattelin vuorautua lämpimäksi.



Housut on ikivanhat, Tripp-merkkiset.

Hauskaa oli se, että tämän näköisenä heti bussi pysäkillä kaksi lissukkaa, yläasteikäisiä, tuli kysymään tulta ja kun ilmoitin että sorry, en polta, näiden ilme oli järkyttynyt.
Toinen hauska sattuma oli se, että Kampissa törmäsin erääseen tuttavaan, joka tokaisi, että onhan se hyvä kun mut nykyäänkin vielä sekoittaa kamppihengaaja teineihin(ja kampishan blurri ei auta). En oikeasti tiedä, miten mä kestän viikon päästä olla jo ikivanha :s Onneks botox ja muu kauneuskirurgia on keksitty...
Olen _aina_ ajatellut, että sen ikäisenä olen sitten tehnyt sitä ja tätä ja tuota. Huvittavaa on myös se, että tän ikäisenä mun äidillä oli jo mut. En oikein pysty kelaamaan itseäni kenenkään mutsiks.

No comments: