Monday, September 13, 2010

Tomb raider

Lopultakin tänään alkoivat mun arkeologian luennot. 2x viikossa 2h, eli ei mitenkään ylikuormittavan paljoa todella ole :D Mut siis vaikutti ihan semi mielenkiintoiselta, tosin hieman jännittää saanko tenttikirjan ajoissa,että ehtisin siitäkin opiskella jotain. Tänään tosiaan aukesi myös amk-syksyn haku, ajattelin hakea ainakin journalismia ja ravintolan johtoa opiskelemaan, päämääränäni on päästä vain johonkin kouluun, tämä työttömyys alkaa nimittäin syömään mua ja pahasti.

Käväisin kaupungilla ennen luentoa, mutta en löytänyt mitään ylitsepääsemättömän ihanaa, eli rahat säästyi. Huomasin kuitenkin, että mulla on Backstreetiin 50% alennus lappu, se menee vanhaks 18. tätä kuuta eli varmaan 'pakko' shopata jotain tällä viikolla sieltä. Kun kerran puoli-ilmaiseksi saa!

Otin ihkun peilikuvan tän päivän asusta, sanoisin, että melko perus minä jos _yhtään_ jaksan nähdä vaivaa arkena. Taustan sotkuisesta miljööstä ei tarvitse suuremmin välittää...
Voisin leikkiä hyvää bloggaajaa ja luetella mistä kuteet on kotoisin, elikkäs;
-rusetti, äidin vanha(tää mulla on ollut päässä melkein joka päivä viitisen vuotta)
-paita hennesiltä vuonna nakki
-hame viime talvena Morticiasta,Poizen industries
-sukkikset Lontoon Primarkista
-korsetti Fairy Goth Motherista

No comments: