Monday, March 29, 2010

What ever makes you happy

   Bileviikonlopun jälkeen ja yo-kokeiden ollessa ohi on sitten hyvä laiskotella maanantai päivä kunnolla. En jaksa edes laittaa kuvia tähän postaukseen,oon niin poiGGi.
  Lauantaina duunin jälkeen lähdimme isommalla porukalla Kirkkonummelle ja siellä sitten isossa omakotitalossa syötiin tortilloita ja juotiin hhmm...niin,viinaa. Oli kivaa ja sain istuu koko automatkan etupenkil <3 Nii ja pitää koko illan päässä pupunkorvii! Plus todettiin että oon sellanen 'aaw' ja hemmoteltava. Tykkään mun duunikavereista<3!
   Seuraavaksi voisin kerrata hieman eilisiä tunnelmia,seikkailin julkisilla(!!!) Vallilaan harjoittelemaan ranskaa tädin kanssa ja aika hyvin sainkin päntättyä kieliopin perusteita. Sain myös ranskankielisiä muotilehtiä(marie-claire&elle) joita tutkin sitten illalla(ja yöllä). Pääsin pitkästä aikaa uloskin syömään, Helsingin 'kinkkikorttelissa'(eli Annankadulla) käytiin Long Wallissa. Maistelin kanaa,bambun versoja ja sieniä....mun perus tilaus kiinalaisessa. Bambut on<3 Mut mua säälittää vähän syödä pandojen ruokia..
  Lopulta sitten eksyttiin kampin k-markettiin ja sieltä mulle ostettiin eväät ranskan koitosta varten ja lisäksi sain Polka-kastiketta jäätelöön laitettavaksi ja vielä Liisa-kirjan jonka saa jos ostaa wellan tuotteita. Liisa oli pakko saada, koska tuon leffanpohjautuva kirja on wellalla yksinoikeudella eli sitä ei saa muualta.  
 Voisin ottaa vielä lopuksi galluppia siitä, pitäisikö mun hakea viel varmuudeksi lukemaan Länsislaavilaisia kieliä? Eli lähinnä tsekki mua kiehtois. Olisi aika varma tapa päästä ainakin kirjoille Helsingin yliopistoon.
  

No comments: