Friday, March 26, 2010

Follow your big bang

Pakolliset kirjoitkset ohi ja viikonloppu edessä! Vaikka huomenna on töitä niin oon jotenkin ihan juhlatuulella.Ei pitäis vielä kun se ranska kummittelee maanantaina...
Psykasta en jaksa edes puhua,tylsä koe oli joo ja kirjotin aika pitkään siel mutta kovin hyvää menestystä en menis odottelee.Mulla on kuitenkin hissasta jo E,niin oikeestaan ihan sama mitä tästä tulee kunhan joku kirjain.
Kivasti sitten eksyin länsiväylällä(kyllä,se on mahdollista).Olin olevinaan otaniemen kaistalla mut sit leikin radion kaa koska mun romussa ei ole stereoita ja radiot soittaa scheissea.Niin ja tosiaan,sitten en enää ollutkaan otaniemenkaistal vaan helsingin.Siitä sit Töölön kautta kidutukseen.




Kivoja lahjuksia olen vastaanottanut,kuvan nätskä minisilinteri,tälläinen multa onkin puuttunut,kiitos Ani <3! sekä kivat hansikkaat esim Tuskaa
ajatellen...Jotain jännää outfittiä pitäis sinnekin polkasta jostain.


Myös ihana kukkaistuoksu ja lumenen wild rose lip gloss,kiiltoja tarvii aina!

Huomenna aamulla ennen duunia kipitän viereiseen anttilaan ja 500 days of Summer is mine<3 Se on _oikeasti_ maailman paras leffa(ja nyt puhuu ihminen jonka tukkaan piti saada Prinsessa Leia-kampaus wanhojen päivänä!)

No comments: