Friday, August 27, 2010

Don't hesitate

Aiemmin olen varmaankin maininnut minun toisen uuden vuokrahevosen(tästä edes minä en voi käyttää poni-nimeä koon vuoksi!) Norsu(sille on syy miks kutsutaan) eli Timi eli Tim Burton. 15-vuotias lämpönen ruuna ex-ravuri. En tajua miksi ihmisil on aina niin negatiivinen käsitys ex-ravureista/ravureista koska milloinkaan en oo tavannut niin yrittelijäitä ja helposti avuille ratsastettavia otuksia kuin ex-ravurit. Plus yleensä ne ei jekkuile turhia maastakäsin käsiteltäessä.
Tänään kävin ekaa kertaa ratsastamassa ilman Timin omistajaa, mutta mukana oli kaveri kuvaamassa joten täältä pesee!
Joskus mietin itsekin, että mitä helvettiä toi ratsastaja miettii tuol selässä, kuvasta päätellen tuskin hirveesti mitään(ainakaan jalkojaan)
Huomaa taustalla shettis!

Melko kiva ravi sillä on, ja niille tiedoksi joiden mielestä ravi on huono jos se pompottaa liikaa,että istukaa siel satulas nätisti. Eiku oikeesti liinassa ilman jalustimii pari tuntii niin kummasti tasapaino paranee. Balance balance dear riders.

Oon kyl oikeesti rakastunut tän hevosen kokoon, sehän on ihan samaa kokoluokkaa kuin GP-estehevoset! Enkä nyt edes niin pieneltä näytä tuolla, vai mitä mieltä olette?

Mulla on muuten oikeesti liiuraitaiset Cavallon housut, kuvis vaan eivät näy hyvin:(
Voisin pidentää jalustinhihnoja ensikerralla, selkeesti oon liian este ratsastaja kun käytän näin lyhyitä.
Todiste siitä, että laukattiin ympyrällä onnistuneesti!
Luulin siis tosiaan vielä tänään, että Timillä on joku pelko pienemmällä tiellä&kulmiin laukkaamiseen, mutta tänään mentiin molempii ja alun tahmeuden jälkeen aika hyvinkin.


Loppuun oli vielä pakko laittaa tälläinen 'after work'-kuva, jossa tää meidän kokoerokin havainnollistuu vähän.

No comments: