Wednesday, August 18, 2010

Curls,latex&lipstick

Mun syksy on pelastettu. Pääsin avoimen yliopiston arkeologian kursseille ja löysin KAKSI vuokrahevosta ja toisesta ei edes tarvitse maksaa vuokraa! Suokki ruuna 10v named Kimmo  on tää mun tuleva ykkösratsuni ja huomenna menen katselemaan Vihtiin päin jotain lämpöstä projektia.

Toisaalta mun syksyä pelastais myös yks kolmas juttu ,nimittäin tälläinen söpö Lipin toppi:

Kuva googlattu*

Sovitin tuollaista saman idean omaavaa ihanuutta Morticiassa, mutta jotenkin toi lateksinen tuntuis kivemmalta kuin perus mustaa kangasta oleva...huomiseen varasin sen kankaisen ja ehdin miettiä, että hakisko sen sieltä vai ei.
Anygays, tuollainen Lipin toppi kiinnostaa minua koossa M tai L, että saa infota :>

4 comments:

Lady Grotesca said...

Tota toppia taisi olla backstreetissä (ainakin tuskan aikaan oli) koossa L ja XL. Itelläni on tuosta pvc mallista se L koko ja on todella napakka minulle XS-S kokoiselle ihmiselle.
Eli tosi pientä on ton topin mitoitus. :) Mutta osta ihmeessä se kankainen jos et tuota pvc:tä suakkaan. Tosi ihana on tuo malli ihan kaikissa matskuissa <3

Fehlgeburt said...

Hui, voipi olla että silloin tuossa PVC mallis mulle xl ois jopa pieni:s Normaalisti olen about m-kokoa ja siinä mustaa kangasta olevas topin mallis m-olikin oikein sopiva...bäkkärillä kävin eilen ja ei näkynyt mustana tuota,ainoastaan punasena ja sinisenä...tietty voisin niitä kokeilla päälle et tietäisin oikeen koon:D

Lady Grotesca said...

Kannattaa käydä koklaamassa ^^ Itsekin harrastan aina tilaisuuden tullen tuota että sovitan paikanpäällä ja netistä tilaan sitten halvemmalla kun tietää sen oikean koon :D <3

Fehlgeburt said...

Joo itseasiassa nyt sit kuitenkin päädyin ostamaan sen mustan topin <3 Laittelen tänne kuvaa siitä päällä kunhan onnistun taiteilee hyvä kuvan :>