Saturday, January 15, 2011

Bang bang my baby shot me down

En ole ihan varma mainitsinko aiemmassa postauksessa yhden aivan tosi makeen Cyberdogin pitkähihaisen mikä mun olis Lontoosta pitänyt ostaa, mutta sitten päädyinkin siihen stripparipituiseen pimeässä hohtavaan liituraita minariin.  No, Morticiaan oli nyt tullut juurikin näitä paitoja muutama kappale ja hups vain viimeinen kappale ja vieläpä kokoa S, lähti mukaan<3! Se on aina mainitsemisen arvoista kun huomaa mahtuvansa kokoon S, olen itseasiassa vähän tainnut laihtuakin.

Här kommer paita ;

Totesin, että toi on jokseenkin tissipaita tai sit se vaan johtuu minusta...Rajasin kuvaa vähän vähemmän irstaaksi.


Hmm..ruotsinkielestä tuli mieleen, että aion hakea Göteborgiin ja Tukholmaan yliopistoon siis sen britti-haun lisäksi. Vaikeaa uskoa, että oikeesti pääsisin mihinkään ulkomaille muuttamaan, mutta oishan se aika viileetä.

Sitten seuraa kertomus siitä mitä käy kun minä ja minun 18-vuotias vauvani Rasmus,jonka oon tuntenu kauemmin kuin kehtaan edes myöntää, tavataan ja meidän seurana on seuraavaa juomaa;
Ps.Don't try this at home

Toin tuollaisen pullon yhdellä Lontoon matkoistani, siellä viski on niin kamalan halpaa. Tosiaan, tarkoitus oli, että vähän MAISTELLAAN tuota ja kuinkas sitten kävikään...oho tää loppu jo. Eikä aamulla ollu kummallakaan yhtään kivaa.  Minulla ei ollu yhtään kivaa myöskään yöllä kun toi yritti KAKSI kertaa kuristaa minut. Vahingossa tietenkin kun ei selkeestikkään yöllä tajua, että minä olen noin 35cm lyhyempi ja samoin ainakin kakskytkiloo kevyempi eikä mulla ole sellasia hauiksia kuin eräillä. Kiva kun musta halutaan eroon näin paljon <3
Katsottiin meidän molempien yhtä lempileffaa, itseasiassa se taisi pyöriä kaksikin kertaa läpi, mutta kuka voisi kyllästyä niihin biiseihin<3! There's no place like London<3!!
Helena B-C oli tietenkin yhtä kaunis kuin aina ennenkin ja erään mukaan olen kuulemma nätimpi, toinen lähde taas sanoo, että yhtä kauniita, mutta oma henkilökohtainen mielipiteeni on(ja minun mielipiteenihän on aina paras), että ei, minulla ei ole mitään mahdollisuuksia kilpailla tuon naisen kanssa. Yhdessä aiemmassa postauksessa on muuten kuvia siltä retkeltä, jonka tein Marian kanssa Fleet Streetille ja myös ihanan Helenan käden jäljet löytyy yhdestä kuvasta.


Sweeney Todd on ehkä Tim Burtonilta suosikkileffani, tai no...Beetlejuice on ehkä yhtähyvä, mutta Sweeneytä tykkään katsoa useammin.

Hakkaa ja potki mutta älä vittu koske mun taikaponeihin<3 Alla minun ikusuosikki ponini Bridal Beauty, jota joku uhkasi satuttaa.
Sitten rändöm kuvia, jotka luultavasti poistan heti kun mielenhäiriöni menee ohitse

Tässä prinsessa etsii Sweeney dvd:tä ja kyllä, minun kirjahylly on sortunut ja laatikko elämä jatkuu.
Ps.toi hame on kuulemma hieman liian lyhyt, what do you think?


Oon joskus vuonna yks tai kaks näyttäny tuolle otukselle miten letti tehdään ja se osas vieläkin, vähän oon pr00 maikka!



Sääli ettei mulla ole tässä nyt mitään sellaista ikivanhaa kuvaa meistä, näkisitte miten samannäkösii ollaan vielki xD




2 comments:

Anonymous said...

Hame ei voi olla koskaan liian lyhyt;)

Fehlgeburt said...

Haahaha yleensä totta, mutta näillä mun kurveilla pitää kyllä vähän aina miettiä, että mitä uskaltaa heittää päälle..