Tuesday, November 2, 2010

Men I may not know, but the shoes I know

   Ystäväni vinkkasi minulla tälläisesta kivasta kilpailusta, jolla voi voittaa rahaa kenkien ostamiseen- olin tietysti heti osallistumassa. Miksikö? Tuskin kukaan joka tuntee minua yhtään kysyy miksi. Samaistun tälläkin elämän osa-alueella joskus ehkä vähän liikaakin Sex and the City sarjan päähenkilöön Carrie Bradshaw'han. Postauksen otsikko onkin Carrie-lainaus. Kengät ovat materian maailmasta minun ykkösrakkaus. Minulla ei ole omasta mielestäni aivan yltiömäisiä kenkävarastoja, sillä pyrin panostamaan laatuun enkä määrään, kuitenkin veikkaisin että n.40-50 paria löytyy jos mukaan lasketaan kaikki jalkineet ratsastussaappaista Bordelloihin. Panostan laatuun ja omistankin muutamia design kenkiä sekä useita pareja laadukkailta merkeiltä(esim converse,new rock,vagabond). Kengissä tärkeintä ominaisuutta en osaa nimetä, sillä minulle on tärkeää niin ulkonäkö kuin materiaalikin ja tietysti se käveltävyys(ei aina kovin tärkeä, jos kyseessä extrasuperihanat yksilöt...).

   Brandosin sivuilta löysin todella monia kauniita kenkiä joilla oikein mielelläni kulkisin ja valinta oli kyllä oikeasti aika vaikea. Päädyin kuitenkin seuraaviin kopsuttimiin. Arvaatte varmaan miksi, no kerron silti! Ensinäkin, minun suosikkivärini osui silmään heti, kuinka minä olenkaan halunnut korkkareita vaaleanpunaisena! Toiseksi, nämä kengät näyttävät juuri oikean korkuisilta. Pysyisin pystyssä mainiosti ja saisin säälittävään reilun 160cm maavaraani hieman nostetta.
Kenkien juttu on kuitenkin ehdottomasti ohuet remmit, ne toimivat yksityiskohtina, ilman niitä kyseessä olisi aika perus avokkaat. Minulla on yhdet Harrodsilta ostetut mustat kiiltävät hieman samantyyliset kengät, joita pidin yliopilasjuhlissani, niissä remmit vaikuttavat myös kengän istuvuuteen jalassa, näiden vaaleanpunaisten kohdalla näyttäisi olevan samoin. Plussa kengissä sinänsä, sillä näin ne todennäköisesti istuvat omaan jalkaanikin hyvin kun remmejä voi säädellä tarpeen mukaan.
  Lienee värin ansiota, mutta minulle ainakin tulee mieleen prinsessasadut ja Emilie Autumnin lavashow. Noilla kengillä kelpaisi kyllä tepastella EA:n keikalle.






Tässä linkki vielä kenkiin Brandosin sivuille.


Olen mukana kilpailussa, jossa voit voittaa 80 e


kenkälahjakortin BRANDOS.fi -nettikenkäkauppaan.

Kilpaile täällä.

No comments: